Πέμπτη, Ιανουαρίου 10, 2008

Οι Πειρατές της Ασφάλισης

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

κατέβα SW3 να σου βρούμε γυναίκα

δεν την παλεύεις την αγαμία, κνίτη....

ttsok είπε...

κνίτης είσαι και φαίνεσαι ...

να κατέβω κομοτηνή καλύτερα;

Ανώνυμος είπε...

Κομοτηνή Κομοτηνή, που είναι τσάμπα...;;;

Κνίτης εγώ; H άπλυτη φάτσα και τα λινκς σου άλλα λένε, Παπαρηγοκουραμπιέ...

Τι κάνεις εδώ στη χώρα του υπαρκτού...καπιταλισμού εσύ ένας κουραδοεπαναστάτης ΤσεΓκεβάρας;

ttsok είπε...

Αγαπητέ σπιρτούλη,

πρώτον θα ήθελα να σου πω ότι δεν χρειάζεται να μπαίνεις 200 φορές στο μπλόγκ, αφού γράψεις κάποιο σχόλιο, και μάλιστα από διαφορετικούς υπολογιστές. Όπως έχω αναφέρει σε προηγούμενό μου ποστ, υπάρχουν και προγράμματα για RSS feed. Για τα σχόλια, απλά κάνε λίγο υπομονή, και κάποια στιγμή θα γράψω.

δεύτερον, είμαι ελαφρά αλλεργικός στις μαλακίες.

Σινσίριλυ,
τσοκτσοκ

Ανώνυμος είπε...

Βρε Σπιρτούλη, που να δεις και το blogi του prezatv. Για πήγαινε μια βόλτα..

Μη τα βάζεις με τον ttsok :) Ο καυστικός του τρόπος στο γράψιμο, μας κάνει και γελάμε μια χαρά.


ΥΓ: το SW3 τι σημαίνει;

ttsok είπε...

SW, μπορεί να σημαίνει "So What", ή μπορεί να σημαίνει "So Wanker" ή απλά μπορεί να είναι και ο ταχυδρομικός κώδικας του Λονδίνου. Διαλέγεις ότι θες ... ;-)

Ανώνυμος είπε...

Κνίτη,

Το εννοείς σοβαρά ότι καλό είναι να εγγραφώ στο RSS Feed σου για να διαβάζω τα νέα του Ριζοσπάστη; Fear and awe...Επίσης, η πιθανή αύξηση του αριθμού των χθεσινών επισκεπτών σου δεν οφείλεται σε εμένα. Σε θεωρεί πολύς κόσμος ηλίθιο και μπήκαν να κάνουν χάζι.
Το SW3, αν δεν ήσουν λοβοτομημένος, είναι προφανές σε τι αναφέρεται σιχαμένε Brummie και υποδεικνύει το κοινωνικό status μου. Σιγά μην έμενα στο East End με τους λεχρίτες.
Αλλά φαίνεται ότι καλοπερνάς εκεί πάνω που έχετε πολύ περισσότερους μαύρους και σε σοδομίζουν καπιταλιστικά και ιμπεριαλιστικά...

Καλούς κομμουνιστικούς σοβιετικούς αγώνες!!!

ΥΓ. Είπαμε, the end.

YΓ2. Ποιος ασχολείται με το ανεργάκι τον prezatv; Έλεος...