Πέμπτη, Φεβρουαρίου 14, 2008

Πώς καταλαβαίνεις ότι μεγαλώνεις ...

Όχι δεν θα αναφερθώ στα στερεοτυπικά: "είσαι από αυτούς που βλέπουν διαφημίσεις Μερέντα ή Λέγκο και σου θυμίζει κάτι", "Αγόρασες φούρνο μικροκυμάτων με την κοπέλα σου", "οι φίλοι σου παντρεύτηκαν", "η μουσική σου φαίνεται πολύ δυνατή όταν βγαίνεις, και θες να κάθεσαι κάπου άνετα και όχι στο όρθιο στην μπάρα", και τα ρέστα ...

Δύο σημαντικά στοιχεία είναι για μένα:
  • Ναι μεν όταν ένα φιλικό ζευγάρι παντρεύεται είναι ουσιαστικό. Όταν πας με την καλή σου στον γάμο όμως, και βλέπεις άλλα 3-4 φιλικά ζευγάρια εκεί και όλοι αναρωτιούνται ποιος είναι ο επόμενος, τότε ...
  • Όταν πας να παίξεις ποδόσφαιρο και προσπαθώντας να κάνεις κάτι πολύ θεαματικό τύπου:

και νιώθεις εκείνη τη στιγμή τον ιγνυακό σου τένοντα (τετρακέφαλος καλέ) να διαμαρτύρεται έντονα, εσύ να πέφτεις κάτω σφαδάζοντας στον πόνο, και για 3-4 μέρες μετά να κουτσαίνεις και να μην μπορείς να περπατήσεις καλά ...

τσοκτσοκ

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ποιο από τα 2 σου έτυχε εσένα?

Πάντως εγώ καταλαβαίνω ότι μεγάλωσα επειδή όπου πάω μου ακούγεται η μουσική δυνατά. Άσχετα αν στο σπίτι μ'αρέσει ν'ακούω την μουσική δυνατά, ή αν βάζω τα ακουστικά στο τέρμα... Μάλλον τελικά μου φταίει το είδος της μουσικής όπου πάω και όχι η ένταση... :-)

ttsok είπε...

Και τα δύο μου έτυχαν ...

Ένα δίκιο το έχεις σ'αυτό. Από την άλλη και μόνος μου να είμαι με δυνατή μουσική, μετά από λίγο παραιτούμαι... άτιμα γηρατειά!