Τρίτη, Απριλίου 01, 2008

Περί πρωταπριλιάς...

Δεν ξέρω γιατί, αλλά η πρωταπριλιά δεν μου κάνει κέφι. Αποτελεί μία "γιορτή" σαν την 25η Μαρτίου, την 28η Οκτωβρίου, το Πάσχα (όχι τη μαγειρίτσα, το Πάσχα είπα), τον 15αύγουστο, τα γενέθλιά μου, τη γιορτή μου, κοκ. που όσο περνάνε τα χρόνια βαριέμαι. Ρουτινιάζω. Άντε πάλι τα ίδια και φέτος, και τα ρέστα. Είπαμε το ψέμα μας και τα λοιπά.

Δεν ξέρω αν είναι επειδή μεγαλώνω, αλλά μου μοιάζει σα να είμαι 50 χρονών παντρεμένος και να πρέπει να γιορτάσω την 50ή επέτειο του πρώτου φιλιού. Κι αυτό εδώ που τα λέμε, έχει και λίγο σασπένς. Να κάνω το ψεμματάκι μου για άλλη μία φορά όμως ...

Θα ήθελα πάντως μία φορά, στις 2 Απριλίου, όλα τα "υποτιθέμενα ψέματα" που είπαν όλοι την προηγούμενη ημέρα να είναι αλήθεια.

Φανταστείτε τον Allu Fun Marx να βάζει όντως διαφημίσεις στο blog του, τον Error.gr να δουλέυει για τον Τσίπρα, ο Τσίπρας να έρχεται στο ΚΚΕ, και ο Ζυλ Ντασσέν τελικά να μην είχε πεθάνει!

τσοκτσοκ

3 σχόλια:

Harry είπε...

Έχω την εντύπωση ότι το τελευταίο δεν είναι ψέμμα βασικά...

http://news.bbc.co.uk/1/hi/entertainment/7323746.stm
http://en.wikipedia.org/wiki/Jules_Dassin

ttsok είπε...

ναι το ξέρω, σαρκασμός ήταν ;-).

θα ήταν αρκετά μακάβριο αστείο!

Ανώνυμος είπε...

Εγώ είμαι ένα ... σοβαρό μπλογκ και με συγκρίνεις και με βάζεις μαζί με άλλα που κάνουν ... αστεία, ούτε είδα την ημερομηνία στο ημερολόγο, απλά παραθέτω γεγονότα που θα συμβούν στο μέλλον, π.χ. εκλογή Ιερώνυμου κλπ., άλλα βγαίνουν, άλλα όχι δεν είμαι και ... μάντης!!!