Πέμπτη, Ιουνίου 05, 2008

Διάλογος στον προαστιακό

2 κυρατσέ τύπισσες γύρω στα 35, μόλις έχουν σχολάσει από Αθήνα από δουλειά, και επιστρέφουν στα προάστεια. Ο διάλογός τους ξεκινά με το facebook, και το ποτ πουρί συνεχίζει ακάθεκτο ...

- Μπήκα και βρήκα τον Τάκη στο facebook, αλλά είδα και τον ξάδερφό του, τί κουκλί.
- Πάω να δω το email μου και βλέπω ότι κάποιος admin μου έστειλε ότι το email σας μπλοκαρίστηκε απο τον Πέτρο τάδε. Και τον παίρνω το μαλάκα και του λέω γιατί μπλόκαρες ρε το email μου; Θα σε γαμήσω. Κι αυτός μου λέει, όχι βρε, μεγάλη φωτογραφία σου έστειλα και γιαυτό κόλλησε.
- Άκουσες τί είπε στη Μαρία ο Θάνος; Την παράτησε καλά καλά, και τώρα της κάνει και έλεγχο. Εγώ του τα είπα και ένα χεράκι, να μάθει.
- Πήρα τη μικρή από το σχολείο χθες, και ήταν αρρωστούλα.
- Εμένα ο δικός μου βγάζει δοντάκια και γκρινιάζει.
- Άντε θέλω την παρασκευή να τελειώνω με τα χαλιά να πάω το σάββατο στο κομμωτήριο. Γιατί έχουμε έναν γάμο, να πάμε. Να βγώ λίγο η γυναίκα δεν μπορώ άλλο έτσι.

Από την πόλη έρχομαι και στην κορυφή κανέλα ...

τσοκτσοκ

Δεν υπάρχουν σχόλια: