Τετάρτη, Δεκεμβρίου 12, 2007

Συνάντηση Μιναρο-bloggers?

Αγαπητοί μιναρο-bloggers (και όποιος κατάλαβε κατάλαβε),


για να μην μας την μπαίνουν οι κρητικοί-bloggers, αθηναίοι-bloggers, και-άλλοι-bloggers [1], μπας και ήρθε η ώρα να κάμουμε μία μιναροσυνάντηση;


Όχι να βρεθούμε στο λλιμάννι, αλλά κάπου αλλού στην πόλλη [2]. Το άγαλμα του Παλαιών-Πατρών Γερμανού δεν ενδείκνυται, μην πάμε και για τζιζ στα Γκούντις όπως στο γυμνάσιο ... Αλλά κανα χασομέρη; Κανα κάστρο; Να θυμηθώ κι εγώ τα παλιά ... ;-)

Ελπίζω να μην είμαι μόνο εγώ και ο Αμετανόητος ... οπότε βουρ στον πατσά ...

τσοκτσοκ

[1] όχι πως μας την μπαίνουν, απλά έτσι να δημιουργήσω λίγο τεχνητό ντόρο
[2] τα λλ και νν αφιερωμένα στα αγαπημένα μας ν-μ-λ ...

5 σχόλια:

Unknown είπε...

Γύρισες στο νησί Μινάρα; Πειραιώτες blogger δεχόσαστε;

ttsok είπε...

όχι ακόμη, είμαι στο άλλο το νησί, το ιγκλέζικο ... ναι δεχόμεθα και πειραιώτες, γιατί απο μινάρες πήξαμε χαχαχαχα

Thorin είπε...

Nai re file, goustarw idea. Twra pou girname oloi sta patria edafoi na kanoume mia mazoksi alla palea na kaulantrisoume ligo!!!!!!xaxaxaxa

Χορεύοντας με τους ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΥΣ είπε...

Επειδή καταδικάστηκα σε παρομονή στη μιναρούπολη δε σημαίνει πως είμαι και μιναρο-blogger.
Πάντως όταν συναντηθείτε, είμαι μέσα. Προτείνω Φάρο για καφέ ή ΒΕΣΟ.

ttsok είπε...

Δυστυχώς, κάτι οι κουραμπιέδες, κάτι οι γαλοπούλες, κάτι το ότι όταν είσαι ανάμεσα σε αγαπημένα πρόσωπα τσούπ περνάει ο καιρός, άκυρη η μιναροσυνάντηση.

Αλλά θα την εκάμω το Πάσχα, πιο οργανωμένη κι όλας ...