Τετάρτη, Νοεμβρίου 22, 2006

Την σπάς ή δεν την σπας την οθόνη (ή "κοίτα τί κάνει τον πούστη...");

Θα είμαι λάκων αυτή τη φορά (μην ανησυχείτε, γιατρεύεται...),

Λόγω ξενιτιάς, χθες μόλις είδα τα βίντεο από τον ξυλοδαρμό του Κύπριου φοιτητή στη Θεσσαλονίκη και μου ήρθε μία απίστευτη εικόνα στο μυαλό. Πιτσιρικάς, να βλέπω με τον πατέρα μου επεισόδια στην τηλεόραση από Γαλλία. Απεργοί στην ψαραγορά, η αστυνομία επεμβαίνει, πολύ ξύλο στους απεργούς. Δείχνει λοιπόν μια φάση, όπου αστυνομικός βάζει χειροπέδες σε έναν ημιλυπόθυμο - από το ξύλο - απεργό και εκείνη τη στιγμή ένας άλλος αφηνιασμένος αστυνομικός πάει με τρελή φόρα να χτυπήσει τον απεργό με το γκλόμπ. Και ο πρώτος αστυνομικός, αντιδρά με τον πιο απίστευτο [2] τρόπο: βάζει την ασπίδα για να προστατεύσει τον ημιλυπόθυμο απεργό από το χτύπημα του αφηνιασμένου αστυνομικού!!!

Και η ατάκα του πατέρα μου, "κοίτα τον πούστη τί κάνει", με εκείνο το ύφος που όλοι φαντάζομαι ξέρετε, του τύπου "τι κάνει ο αλήτης - θέλω να σπάσω την τηλεόραση[1] τώρα"

Πόσες φορές είπα αυτήν τη φράση, όταν έβλεπα τέτοιες σκηνές από την τηλεόραση ...

Πόσες φορές κοκκάλωσα όταν είδα τέτοιες σκηνές μπροστά μου ...

Από σχόλια επι της ουσίας του γεγονότος, τί σκατά να πρωτοπώ ... Πραγματικά χθες ένοιωσα να πνίγομαι εδώ πέρα ...

Την γλίτωσε η οθόνη αυτή τη φορά (όχι και το πληκτρολόγιο βέβαια...). Άντε να δούμε στην επόμενη τί θα γίνει...

Με τιμή,
τσόκτσοκ.

[1] Οθόνη στο θέμα, μία και δεν διαθέτομε διαστημικόν-δορυφορικόν πιάτον για να λαμβάνομε την ψηφιακή ΥΕΝΕΔ.
[2] Τελικά όσο και αν τους έχουν ποτίσει το μυαλό, κάποια αντανακλαστικά δεν αλλάζουν εύκολα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: